July 18, 2010

My new Zippo!!

Ini adalah lighter zippo baru aku..ianya keluaran tahun 2009. aku pun xtahu kenapa aku sanggup menghabiskan duit beli lighter nie. Ceritanya bermula disini, aku jalan2 di shopping kompleks di batu pahat. tiba2 ada sorang mamat tu tanya2 pasal lighter di sebuah kedai jam. aku pun terdengarla perbualan dia. dia bertanyakan pasal servis zippo dia. brula aku taw zippo pun kena servis mcm kereta juga. aku pun usha2 kedai tu. rupa2nya ada juga manusia yg terlampau kaya yg sanggup membeli lighter ini pada harga 2k keatas semata2 utk menyalakan sebatang rokok. aku pun pelik apsal lighter ini harga bermula dr rm60 sehingga buleh mencecah rm2k++ mengikut model dan kualiti. apa yg tukang kedai tu bgtaw aku antaranya adalah pada petikan penutup lighter tu. makin mahal harga lighter nie, makin berdensing la bunyi petikan dia..huhu..jd aku pun terjebak beli lighter nie setelah tukang kedai tu show me some cool tricks menggunakan zippo..haha..sila layan video ini kerana ada beberapa cool ways to rock ur zippo..huahaha

No comments:

Post a Comment